Apple Systeembeheer
Apple Systeembeheer
Systeembeheer door Apple Certified Mac Technicians
Gebruikt uw bedrijf Apple-systemen? Of combineert u Apple en Windows?
Dan heeft u gekozen voor gebruiksvriendelijkheid, creatieve kracht en kwaliteit! Een uitstekende basis voor het werk voor uw klanten. Het Apple-hart van uw bedrijf moet wel blijven kloppen. Zonder goed beheer en onderhoud loopt u steeds meer risico op storingen en uitval. Daarom vraagt ook de hoogwaardige Apple-hardware om periodiek Apple-systeembeheer. Dat wilt u natuurlijk laten doen door een Apple-specialist met de juiste Apple-certificaten. Een ervaren IT-partner met kennis en ervaring op het gebied van Apple in de zakelijke markt en met het complexe beheer van crossplatformen (Windows en Apple).
Periodiek of incidenteel Apple-systeembeheer
Met periodiek onderhoud van uw Apple-systemen door CARD Services voorkomt u zoveel mogelijk problemen. Daarnaast kunt u ons inzetten voor het oplossen van onverwachte incidenten. Onze Apple-gecertificeerde technici verzorgen onder andere de volgende diensten op locatie en op afstand:
- Preventief onderhoud (schijfcontrole, back-up procedures, veiligheidsscans);
- Beheer en Onderhoud van werkstations;
- Updatebeheer (iOS, macOS, OS X Server, software en drivers);
- Installatie en controle van standaard en bedrijfsspecifieke software en apps;
- Uitlezen en analyseren van logbestanden;
- Documentatie aanmaken en bijhouden (licenties e.d.);
- Netwerkbeveiliging;
- Back-up & controle.
Uw business partner voor
De voordelen van ons Apple systeembeheer?
- Een lager risico op storingen en gevolgschade;
- Een optimale netwerksnelheid;
- Een stabieler netwerk;
- Werkplekbeheer en monitoring op afstand;
- Compleet systeembeheer, inclusief Apple-devices en -randapparatuur;
- Regelmatig bezoek van onze Apple Certified Technical Coördinators;
- Gegarandeerde responsetijden;
- Mogelijkheden voor vervangende Apple-apparatuur bij calamiteiten;
- Heldere taal, duidelijke afspraken en transparante kosten;
- Gereduceerd uurtarief bij aanschaf van een Knippenkaart of bij het afsluiten van een Service Level Agreement (SLA).
Vooraf risico’s afdekken met Periodiek systeembeheer of SLA
Als u van onze diensten gebruik wilt maken, kunt u kiezen tussen een servicecontract, een knippenkaart of een eenmalige opdracht. Die keuze hangt volledig af van de wensen en eisen van uw bedrijf. Wilt u geen risico lopen of is een hoge beschikbaarheid van het netwerk en uw apparatuur cruciaal? Met een service Level Agreement garanderen wij beschikbaarheid en responsetijden. U heeft bovendien recht op vervangende apparatuur, u betaalt geen voorrijkosten en u kunt de garantie van Apple-apparatuur uitbreiden. Weet u nog niet hoeveel en hoe vaak u van onze diensten gebruik wilt maken? Met een knippenkaart koopt u vooraf arbeidsuren in tegen gereduceerde tarieven en profiteert u toch van gegarandeerde responsetijden.